Magyar Tudományos Akadémia Könyvtár és Információs Központ
a ”Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. §
alapján pályázatot hirdet
az MTA Könyvtár és Információs Központ
MTMT Osztály
MTMT központi adatbázis adminisztrátor
munkakör betöltésére.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
A Magyar Tudományos Akadémiáról szóló 1994. évi XL. törvényben foglaltaknak megfelelően az MTMT rendszer szolgáltatásainak biztosítása érdekében részvétel az MTMT központi adatbázis adminisztráció következő feladatainak ellátásában: ügyfélszolgálati tevékenység, adatok javítása, törzsadatok karbantartása, publikációs listák ellenőrzése és a fejlesztések tesztelése.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a ”Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Elvárt kompetenciák:
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2018. február 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2018. január 15.
A pályázatoka: benyújtásának módja:
Elektronikus úton Holl András, informatikai főigazgató-helyettes részére a
titkarsag@konyvtar.mta.hu e-mail címen keresztül.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
MTA KIK által meghatározott eljárásrend szerint.
A pályázat elbírálásának határideje: 2018. január 23.
A pályázati kiírás további közzétételének helye és ideje:
Amennyiben kérdése lenne az MTMT rendszerének használatával kapcsolatosan, kérjük, hogy először tekintse át a Helpdesk és a gyakran ismételt kérdések oldalait.
Ha ott nem talál kielégítő választ, az alábbi elérhetőségek valamelyikén keressen minket:
+36-70 411-0576
+36-70 411-0575