Időpont: 2013. Október 2. (Szerda) 10.00 - 14.00 (Előzetesen jelzett időpontban.)
Helyszín: MTA Könyvtár és Információs Központ, 1051 Budapest, Arany János utca 1., II. emeleti Tárgyalóterem.
Tervezett napirendi pontok:
1. Az MTA KIK főigazgatójának köszöntője;
2. Az MTMT TÁMOP projekt státusa: rekordfeltöltés/közbeszerzés;
3. A jelenlegi szoftver (MyCite) használhatóságának javítása, fejlesztésék folytatása;
4. Új funkciók az MTMT-rendszerben: táblázatkezelés, historikus szervezeti struktúra, Alkotás;
5. Az MTA Doktora pályázat – új eljárási rend;
6. A tagintézményi befizetések kérdése, likviditási probléma;
7. A 2014-es tagintézményi hozzájárulás megállapítása (csatolt munkaanyag);
8. A PhD disszertációk kezelése;
9. Az ORCID-dal kapcsolatos kérdések: lehetséges lépések, állásfoglalás;
10. Egyebek; BME-PA migrálás; Idézettség kezelésének új lehetősége az MTMT számára a WoS és a Scopus felhasználásával.
Amennyiben kérdése lenne az MTMT rendszerének használatával kapcsolatosan, kérjük, hogy először tekintse át a Helpdesk és a gyakran ismételt kérdések oldalait.
Ha ott nem talál kielégítő választ, az alábbi elérhetőségek valamelyikén keressen minket:
+36-70 411-0576
+36-70 411-0575